Dla osób fizycznych, w tym konsumentów

Skontaktuj się z nami jeśli:

  • masz wrażenie naruszenia Twoich uprawnień wynikających zarówno z przepisów prawa jak i postanowień umów, których jesteś/byłeś stroną,
  • masz wrażenie naruszenia Twoich uprawnień konsumenckich przez sprzedawcę lub dostawcę usług (ubezpieczyciel, dostawca energii, operator telefonii komórkowej, biuro podróży, linia lotnicza, deweloper etc.),
  • zostałeś poszkodowany w wypadku, w tym w wypadku komunikacyjnym,
  • zostałeś poszkodowany na skutek zdarzeń o charakterze medycznym,
  • uważasz, że Twoje uprawnienia wynikające z ubezpieczenia zostały naruszone przez ubezpieczyciela lub ubezpieczającego,
  • masz problem z obsługą swoich zobowiązań finansowych wobec podmiotów trzecich,
  • rozważasz ogłoszenie upadłości konsumenckiej,
  • jesteś spadkobiercą i chcesz wykorzystać swoje uprawnienia z tym związane,
  • chcesz założyć firmę,
  • chcesz zaciągnąć kredyt/pożyczkę lub zmienić, w tym zrestrukturyzować warunki już udzielonego kredytu/pożyczki,
  • chcesz rozwiązać swoje problemy w zakresie prawa spadkowego lub prawa rodzinnego,
  • zamierzasz dochodzić swoich roszczeń w postępowaniu przez właściwym organem lub sądem

 

Przydatne linki: